Wijzigingen

Naar navigatie springen Naar zoeken springen

OMA

1.209 bytes toegevoegd, 7 mrt 2018 12:03
geen bewerkingssamenvatting
=== Extra Info ===
Huh? Waarom staat er een kolom ''Auteur'' tussen? Simpel, omdat jij misschien ook een goed idee hebt. Schrijf het ongeveer uit net zoals wij dat voor onze opdrachten gedaan hebben en we zetten het erbij, met jou naam natuurlijk. Hoe leuk is het als over een paar jaar leerlingen jouw opdrachten aan het maken zijn!?
 
 
== Derde opdracht ==
 
Eindelijk is het zover, we gaan robots bouwen! Dat is niet altijd even makkelijk, vandaar dat wij een mooi boekje voor jullie geschreven hebben, waarin alles uitgelegd wordt. Tenminste, niet alles natuurlijk. Je mag en moet een hoop zelf bedenken, uitzoeken en uitvinden. Het boekje vind je hier:
 
https://drive.google.com/open?id=14FdK8uXv93KRP8TTBA6Yby3wcksrTXGW
 
Tip: voeg de reader gelijk toe aan je eigen Google Drive map!
 
In de reader vindt je voor het eerst een Skill Tree (of zoals mevrouw Jansen zou zeggen, een vaardigheidsboom). Ieder vakje correspondeert met een queeste [https://www.ensie.nl/redactie-ensie/queeste]. Door de queeste te halen, laat je zien dat je de vaardigheid die erbij hoort beheerst. Zodra je hem gehaald hebt, loop je met je skill tree naar de Gamemaster, die hem vervolgens voor je afvinkt. Een voorbeeld van de Skill Tree vind je in de afbeelding hieronder. Kijk maar eens welke routes je allemaal kan volgen, je hoeft niet per se alle queesten gedaan te hebben om de eindopdracht te halen. Voor iedere queeste die je haalt krijgt je wel punten, waarmee je weer onderdelen kunt kopen voor je robot.
 
[[file:Skill Tree Robotica Project klas 1.jpg]]
144

bewerkingen

Navigatiemenu