Als je het programma start, dan krijg je een scherm dat hier op lijkt:
[[File: 3d_12.jpg]]
Door linksboven op [[File:3d_13.jpg]] te klikken, kun je je ontwerp toevoegen aan het programma. Doe dit. Het programma bedenkt vervolgens zelf wat de handigste manier is om je ontwerp te printen. Hier heeft het niet altijd gelijk in! Als je muntje rechtop staat, klik er dan met de rechtermuis knop op en selecteer rotate. Het geeft je dan de mogelijkheid om het muntje rondom een as te draaien. De assen zie je op het plaatje hierboven. De blauwe lijn is de z-as, de rode de x-as en de groene de y-as. Bij wiskunde leer je hoe je moet werken met deze assen. Voor nu is het voldoende als je even nadenkt hoe je je muntje moet draaien. Dit is meestal rond de x-as of de y-as. Klik op de goede as. Vervolgens moet je aangeven hoever het muntje moet draaien. 360 betekent dat het muntje 360 graden draait, oftwel precies een heel rondje. Dat is natuurlijk niet zo zinvol. Meestal wil je dat je muntje maar een kwart rondje draait, oftewel 90 graden ( 360 gedeeld door 4 ).
Nu is het tijd om de goede instellingen te selecteren. Helaas pakt de MacBook niet automatisch de goede instellingen, dus moeten we dit handmatig doen. Kijk goed op de plaatjes hieronder welke instellingen je moet hebben.